نی نی قشنگم

ضربان قلب تو...

1390/4/30 0:07
نویسنده : جوجو
759 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربون بهترین لحظه ی زندگیم بود

 وقتی صدای قلبش و شنیدم

 ازت ممنونم خدایا به گریه افتادم با صدای شیرین ضربان قلبش

 اما این گریه از سر شوق بود ممنونتم خدایا تا ابد شکر گذارتم

 از ته دلم احساس کردم مادر شدم

153 بار در دقیقه

 دکتر گفت حال بچه خوبه و 80 /0 پسره.

عزیزم برام فرقی نداره دختر باشی یا پسر فقط سالم باش

 گل قشنگم تو بهم امید زندگی میدی من دیشب تا صبح به فکرت بودم

 و تموم لحظه های شب تا سپیده ی صبح

 صدای ضربان قلب مهربونت توی گوشم میپیچید.

دلم میخواد واسه شنیدن این صدا هر روز برم پیش دکتر

خدایا ممنونتم خدایا مهربونم تو بزرگی و من به عظمتت ایمان دارم

 تو را به عظمتت قسم دلخوشی قشنگم و ازم نگیر. کمکم کن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مصی
29 تیر 90 20:04
شماتوی قشنگ ترین مرحله زندگیتون هستید هر وقت بانی نی نازتون حرف میزنید بهش بگین برای منم پیشه خدادعاکنه به وب ماهم سربزنید
سحر
30 تیر 90 13:31
سارا جونم ایشالا بهتر بشی مرسی از پیشنهادت