نی نی قشنگم

یونا کوچولوی ما

1390/8/14 14:16
نویسنده : جوجو
476 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ماه هفتم و به پایان بردی

و فردا اولین روز ماه هشتمته

این روزها خیلی خیلی بی قرار دیدنتم

کارم از روز شماری گذشته و شده ثانیه شماری

کوچولوی من: دلم میخواد این روزها بگذره احساس کردنت خیلی قشنگه

اما مطمئنم دیدنت خیلی خیلی برام شیرینتره 

دوس دارم این روزها بگذره و اون لحظه بیاد

لحظه ای که واسه اولین بار نگاهم میکنی

و من اون لحظه رو تا آخرین روز زندگیم رو دیوار دلم ثبت میکنم.

عشق مامانی میدونی بابا دیشب چی میگفت؟

میگفت پسرم قبل از اینکه پسرم باشه رفیقمه میگفت که خیلی دوست داره!

و اونم راس راسی این روزها خیلی بیقراره دستشو میذاره رو شکمم و باهات حرف میزنه

بهت میگه مهمون کوچولو

کوچولوی قشنگم

با اومدنت دنیای منو  بابا رو عوض کردی

الان که دارم از تو مینویسم توی دل مامانی تکون تکون میخوری 

و همیشه میفهمی که کی دارم از تو حرف میزنم چون همون لحظه خودتو نشون میدی

 و با دست و پا و کله زدنات ابراز وجود میکنی.

 من قربون وجودت برم که این روزها همه انتظارت و میکشن!

فکر کنم سیسمونیت دیگه کامل شده

برات اونقدر لباسهای قشنگ و ناز گرفتم که گگاهی بابایی حسودیش میشه

شوخی کردم اونم خیلی دوس داره تو رو تو اون لباسها ببینه

میدونی فدات شم اونقدر بزنم به تخته جنب و جوشت زیاده که اگه یه دقیقه آروم شی نگران میشم

و گریه ام میگیره اما همین که اسمت و میارم دوباره از نو شروع میکنی.

به اومدنت چیزی نمونده فقط ٢ ماه گلم

اومدم بگم ٨ ماهگیت مبارک یونا کوچولوی من....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)