نی نی قشنگم

کوچولوی من...

1390/4/25 10:03
نویسنده : جوجو
620 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم  امروز روز خیلی خوبیه چون وارد هفته 13

 شدی و خدا رو هزار

مرتبه شکر خطر سقط خیلی خیلی کاهش پیدا کرده و این موضوع خیلی

خوشحالم میکنه.niniweblog.comو مهمتر از همه اینکه تصمیم گرفتم این وبلاگ و برات

بسازم.البته تو از همه چیز برام مهمتری و اگه این وبلاگ و دوس دارم فقط به

خاطر توه.

دلم برای دیدنت پر میکشه و خالصانه از خدا میخوام سر وقت به دنیا بیای که

 طبق گفته ی پزشک حدود 25 دی ماه میشه.

شیطون تو هم مثل بابا میشی هااااا چون بابا هم متولد دیماهه .

یه چیزی ته دلم مونده که خیلی دوس دارم بگمniniweblog.comراستش خیلی دلم

میخواد جنسیتت و بدونم نه اینکه فکر کنی فرقی هم داره ها نه!!فقط دلم

میخواد بدونم باید دخترم صدات کنم یا پسرم.

هرچی که باشی فقط از خدا میخوام سالم باشی عزیزم>

خدای مهربونم دلخوشی قشنگم و ازم نگیر. 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سحر
21 تیر 90 13:22
سلام تبریک میگم ایشالا به سلامتی نی نی گلتو در آغوش بگیری به ما سر بزن بوس
حدیث
21 تیر 90 13:25
با سلام امیدوارم که نینی نازتون با سلامتی کامل بزرگ و بزرگ تر بشه و زودتر بیاد پیشتون برای من و نینی نازم هم دعا کنیدراستی به وب ما هم سر بزنید
سحر
22 تیر 90 19:02
سلام من لینکیدمت
سحر
29 تیر 90 11:04
سلام عزیزم به کمکت نیاز دارم به ما سر بزن مرسی