نی نی قشنگم

گل پسرم...

1390/6/3 19:15
نویسنده : جوجو
483 بازدید
اشتراک گذاری

دورت بگردم عشقم سلااااااام

امروز تو اواخر هفته ی نوزدهمی

اما من هیچ تغییری نکردم به هر کی میگم حامله ام باورش نمیشه

اگه همینجوری پیش بره فردا که به دنیا بیای و بغلت کنم

 هیچکی باورش نمیشه تو مال خودم باشی عشقم

الهی قربون قد و بالای ١٥ سانتیمتریت برم گلم

بابایی رفته اصفهان و من دلم خیلی براش تنگ شده

اما عیب نداره قول داده یه عالمه برات لباسای خوشگل بگیره

وقتی ٢٣ مرداد سونو دادم و دکتر گفتش پسری کلی ذوق کردم

اما تعجب نکردم آخه همیشه ناخوداگاه پسرم صدات میکردم

میدونی عزیزم بعد از سقط غم انگیزی که داشتم

تو شدی تنها شادی زندگیم و باعث شدی چیزی و فراموش کنم

 که فکر میکردم فراموش کردنش غیر ممکنه

اما حالا تو شدی همه چیزم و اجازه نمیدی به هیچی فکر کنم

حتی الان که بابا نیست خیالم راحته که تنها نیستم و تو کنارمی

قربونت برم وقتی لگد میزنی خیلی خیلی خوشحال میشم

خیالم راحت میشه که حالت خوبه

دوست دارم هستی ام عاشقتم و واسه بغل کردنت ثانیه ها رو میشمارم

صبحها که بیدار میشم انرژی بیشتری دارم چون میدونم یه روز به دیدنت نزدیکتر شدم

عاشقتم یونای من

یونا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سحر
5 شهریور 90 15:24
مبارکه عزیزم ایشالا به سلامتی بیاد تو بغلت معنی اسم پسر گلت چیه؟
سحر
6 شهریور 90 13:09
سلام عزیزم هفته 23 ورودت به ماهه ششم هست ایشالا یونا جون به سلامتی بیاد بغلت
فاطمه
7 شهریور 90 17:50
سلام عزیزم،یونا؟چه باحاله!من دلم میخواست اسم پسرمو یوحنا بذارم،اما یونا رو تازه شنیدم،راستی معنیش چیه؟
مرد پاییزی
8 شهریور 90 18:45
الهی من فدای اون نی نی خوشگل بشم. امشب میام و مینویسم. در ضمن کار من از هول مول و اینها گذشته . موتور سوزوندم. باید برم تعمیر اساسی. تازه تعمیر اساسی فک نکنم جواب بده باید تو این طرح خودروهای فرسوده اسقاطم کننند
مرد پاییزی
9 شهریور 90 1:56
مبارکه. نی نی مون شازده گل پسره. حالا من دو تا قربونش میرم. اسمم که انتخاب کردین به سلامتی براش. معنیش رو هم بگو لطفا
آسموني ها
27 آذر 90 14:17
سلام نامدار باشه. جسارتا معني ش چيه و اين اسم كجاييه؟